Умови роботи інтернет магазину
У зв'язку з високою завантаженістю роботи інтернет-магазину всі замовлення після оплати можуть бути зібрані та відправлені протягом 1-3 робочих днів!
Прохання уважно прочитати наші умови роботи до оформлення замовлення!
Ми раді вітати Вас у нашому оптовому інтернет-магазині Shkarpetkashop.com.ua /Noskishop.com.ua!
Режим роботи інтернет магазину:
Пн.-пт. - 9:00-13:00 (обробка замовлень, відправка смс повідомлень для оплати товару)
Замовлення приймаємо 24 години на добу через кошик магазину. SMS з реквізитами для оплати надсилаємо автоматично без попереднього дзвінка ПН.-ПТ. -з 10:00 до 13:00. Вихідний день субота та неділя і ми не приймаємо дзвінки по телефону, не здійснюємо обробку, відправлення замовлень та смс повідомлень.
Всі питання Ви можете поставити, написавши повідомлення на пошту. Якщо раптом, Ви не отримали смс повідомлення протягом доби після "обробки" замовлення, швидше за все це викликано об'єктивними причинами, то зателефонуйте і повідомте нам про це!
Наш оптовий інтернет-магазин Shkarpetkashop/com.ua/Noskishop.com.ua - це сучасний стильний магазин з широким вибором панчішно-шкарпеткових виробів та нижньої білизни оптом. Тут Ви зможете знайти безліч чоловічих, жіночих та дитячих товарів за найкращими оптовими цінами по Україні. З багатьма провідними представниками підписано контракти, що дозволило позбутися посередників, і як наслідок – зробити ціни для Вас доступнішими.
Ви займаєтеся роздрібною торгівлею і вам потрібні надійні оптові постачальники з широким асортиментом товарів? Ви потрапили куди треба! Ми зможемо надати Вам широкий вибір товарів за дуже вигідними оптовими цінами. З кожним днем ми додаємо все більше видів якісної продукції на сторінки нашого оптового інтернет-магазину.
Продукцію наших постачальників ми рекомендуємо тільки для перепродажу, тому що іноді може плавати розмір, відрізнятиметься відтінок або колір від заявленого на сайті.
Мінімальна сума замовлення 1000 грн.
Поширені запитання
Яке у Вас мінімальне замовлення?
МІНІМАЛЬНА СУМА ЗАМОВЛЕННЯ 1000 грн
Як сплатити замовлення?
-Оплата на рахунок (всі додаткові комісії, послуги та витрати за переказ коштів оплачує покупець)
Після оплати обов'язково повідомляйте нам час, прізвище та місто! Усі замовлення збираються після повної оплати!
Зверніть увагу, що при переказі Вами коштів на рахунок для оплати банк стягує комісію або послугу банку від перерахованої суми, будь ласка, враховуйте це при оплаті замовлення. Ми надсилаємо Вам СМС з реквізитами для оплати та сумою за накладною без урахування комісій та послуг банку, якщо ми отримуємо на свій рахунок не повну оплату замовлення, то в цьому випадку може бути викреслена будь-яка позиція чи одиниця товару! Після оплати перевіряйте точну суму переказу у своїй квитанції!
Чому немає послуги "Податковий платіж"?
З 24.02.2022 тимчасово недоступна!
Як зробити замовлення?
Всі замовлення приймаються лише через кошик магазину цілодобово! Під кожній позиції знаходиться кнопка "Купити", натиснувши на яку і вказавши кількість, а також відзначивши розмір (якщо є вибір), позиція переходить в кошик замовлення, після оформляєте замовлення і відправляєте його до нас, натиснувши на кнопку "підтвердити замовлення"!
Замовлення оформляються лише на сайті (у телефоні замовлення не приймаються)
Коли відправляється закза?
Якщо оплата замовлення надходить на рахунок до 11:00 у будні, то відправка буде виконана на протязі від одного до трьох робочих днів.
У суботу та неділю відправка замовлень не проводиться!
У випадках коли за прийнятим замовленням протягом доби не відбувається оплата, тоді замовлення скасовується.
Якщо Ви не отримали SMS повідомлення протягом доби після обробки замовлення, то зателефонуйте і повідомте нам про це, можливо в цей час стався якийсь збій в системі оператора! Всі SMS повідомлення для оплати відправляються в робочий час інтернет магазину Пн.-Пт. з 10:00 до 13:00!
Звертаємо Вашу увагу, що страховка вантажу при відправленні Новою поштою, Укрпоштою складається з повної вартості замовлення.
У разі втрати або інших форс-мажорних обставин звертайтесь на відділення вантажоперевізника за повним страхуванням вантажу.
Якщо у мене потрапив у пачці бракований товар?
Ми лише посередниками, а чи не виробником і відповідальність за бракований товар ми несемо т. до вся продукція надходить складу в упаковці виробника. Всю продукцію наших партнерів ми відпускаємо за оптовою ціною. Враховуйте ризики. Продаж лише фабричними упаковками. Шлюб не міняємо і він може траплятися в посилці, враховуйте це при оформленні замовлення. Продукцію наших постачальників ми рекомендуємо тільки для перепродажу, оскільки іноді може плавати розмір, відрізнятися відтінок або колір від заявленого на сайті. Усі розміри вказані приблизно!
Відповідно до Закону України про захист прав споживачів НИЖНЯ БІЛИЗНА ТА ПРИМУРКОВО-НОХІЧНІ вироби не підлягають поверненню та обміну, оскільки вони входять до переліку товарів, що не підлягають обміну та поверненню! КАБІНЕТ МІНІСТРІВ УКРАЇНИ ПОСТАНОВКА від 19 березня 1994 р. № 172 м. Київ. Додаток № 1 до постанови КМУ від 19 березня 1994 р. № 172. Додаток № 3 до постанови Кабінету Міністрів України від 19 березня 1994 р. М 172 Міністр Кабінету Міністрів України І. ДОЦЕНКО
Чи можу я повернути замовлення або обміняти його на інший товар?
Товар поверненню та обміну не підлягає.
Поставтеся серйозно до покупок в інтернеті. Якщо Ви сумніваєтеся у покупці, ознайомтеся з товаром на ринках міста. У нас Ви можете придбати товар з оптимальним співвідношенням ціна/якість.
У випадку, якщо у Вас виникають питання щодо товару (кольору, забарвлення, комплектації тощо), краще поставте їх до відправки (оплати) по телефону.
Які розміри та якість на сайті?
Розміри вказані приблизно шляхом візуального визначення (приблизно на наш погляд) "від" і "до" якого розміру може підійти модель. Дитячі розміри з розрахунку на середню дитину, зазначеного віку. Написані розміри на етикетках не завжди збігаються із реальними. Тому продаж товарів ¦ТІЛЬКИ для перепродажу на ринках, а не "на замовлення" для когось, оскільки іноді може плавати розмір, відрізнятимуться відтінок, колір або склад від заявленого на сайті. Повернення та обміну немає.
Чому скасували замовлення без дзвінка, без уточнення?
- Замовлення скасовується якщо з Вами не вдається зв'язатися протягом одного робочого дня (неправильно вказано номер телефону при оформленні замовлення, вимкнено телефон, Ви не відповідаєте на телефонні дзвінки).
- Якщо не надійшла оплата протягом 1 доби з моменту відправки СМС, тоді замовлення автоматично скасовується (ми не телефонуємо і не з'ясовуємо причину з якої ви не оплатили своє замовлення).
- Якщо Ви не отримали смс повідомлення протягом доби після обробки замовлення, швидше за все це викликано об'єктивними причинами, то передзвоніть і повідомте нам про це! Всі SMS повідомлення для оплати відправляються в робочий час інтернет магазину Пн.-Пт. з 10:00 до 13:00!
Скарги, пропозиції та побажання.
Якщо у Вас є скарги на роботу нашого магазину, будь-які пропозиції чи побажання напишіть нам або передзвоніть, всі дані є в розділі "Контакти", завжди раді Вас почути!
Важлива інформація для клієнтів, які вирішили придбати для себе, а також для організаторів СП!
Покупка по інтернету це завжди ризик, пам'ятайте про це! На жаль, не завжди модель (товар) може Вам підійти. Якщо ви сумніваєтеся в покупці, то краще не замовляйте, а купіть в магазині, на ринку або там, де це все можна помацати, розтягнути, поміряти, понюхати і навіть перевірити на стійкість забарвлення виріб. Перше і найголовніше, заради чого Ви замовляєте товари для себе по інтернету – це НИЗЬКА ЦІНА, враховуйте всі можливі ризики!
Ми маємо право відмовити клієнту у замовленні товару без пояснення!
Ми дуже намагаємося робити все можливе, щоб спілкування з нами було для Вас приємним, а придбаний у нас товар приносив лише позитивні емоції. І нехай не завжди нам вдається всім догодити, якщо замовленої вами моделі не виявляється на складі, але для нас дуже важливо, щоб у Вас не залишився неприємний осад, від звернення до нас.
І дозвольте подякувати Вам за інтерес, виявлений до нашого магазину та продукції, що продається нами. Сподіваємося на взаємовигідну співпрацю.